sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Denise postaa


Pääsinpäs ihan ekaa kertaa valtaamaan näppäimistön! Pinja kuulemma hehkuttaa mua täällä aina, niin on kiva päästä kertomaan ihan ite minkälaista mun elämä on.

Muutin ulkomailta joitaki vuosia sitte tänne kylmään Suomeen. Ei sillä, pärjäilen nykyään ihan hyvin jo talvetkin! Tällä hetkellä mulla on melkein enemmän karvaa kun Rytyllä, hah. Tosin tuuli ja sade on pahinta mitä tiedän, mut onneks Pinja ei enää ees yritä ratsastaa sateessa ku mä en suostu liikkumaa naama sateeseen päin. Ja ulkona saa olla loimen alla.

Rytty on mun poikaystävä, ollaan oltu yhessä jotain vähän yli vuoden ja meillä menee tosi hyvin. Tykkään Rytystä hirveesti, vaikka se on välillä vähä tyhmä ja koittaa nipistellä mua! En muutenkaa kauheesti tykkää ku Rytty yrittää vaikka pussailla mua. Tammakavereita mulla ei ole oikeastaan enää, olis ihan kiva kyllä kun emmä aina tajua noita miehiä. Ei kuitenkaa oikeestaan Rytyn kanssa pärjätä ilman toisiamme, ja joskus jos mut pakotetaan yksin johonkin isoon laatikkoon (maneesiksi kai kutsuvat) ilman Ryttyä, hirnun sille seinien läpi ja sehän vasta ihmisiä ärsyttääkin. Niiden mielestä mun ääni ei kai oo kovin kaunis.
   Rytty tuo mulle tosi turvallisen tunteen, ja sen kanssa voisin mennä melkein mihin tahansa. Rytty on paljo rohkeempi ku mä. Yhtä asiaa en vaan tajua, kun Rytty aika usein jättää mut yksin tarhaan ja lähtee johonki aitojen läpi? Ite en ainakaa uskaltais ikinä koskee sähkölankoihin.

Tää on mun lempipaikka!

Pinja on ihan kiva. Pinja tykkää kans musta, ainaki se lässyttää mulle hirveesti ja antaa nameja. Välillä mä en oikein tajuu mitä se haluaa, mut useimmiten työnteko maittaa mulle ihan hyvin. Mä tykkään erityisesti hyppiä niiden värikkäiden tikkujen yli, ja oonki siinä tosi hyvä ja nopea! Oon myös aina kaikista nopein kun laukataan pellolla tai tiellä.

Mitähän vielä kertoisin? Mulla on yks poika tuolla jossain päin Suomea, ja aina välillä haluisin lisää lapsia. Mut oon kuulemma aika vanhaki siihen jo. Vanha? Omasta mielestäni oon kyllä ihan nuori tyttönen vielä. Ei multa vielä vauhti lopu pitkään aikaan! Vaikka Pinja välillä toivooki et rauhottuisin vähän, mut emmä oikein malta ku maailma on niin jännä paikka.

Täs mä ja Rytty

Ei mulla tässä muuta! Kohta onkin jo iltapäiväheinien aika, jes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti