sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Uusi blogi!

Päätin nyt aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä tämän bloggaamisen. Vanhaan blogiin ei ollut lainkaan inspiraatiota, ja nimen muuttaminen on pyörinyt mielessä jo pidemmän aikaa. Lisäksi halusin kertoa osittain muistakin hevosista kuin vain Rullesta, joten "Pinja & Rulle" tuntui tyhmältä. Ladylläkin on oma esittelysivu sekä poni löytyy myös bannerista, kun siitä kuitenkin aika paljon puhun. Mutta älkää pelätkö - Rulle on kuitenkin blogin päätähti!



Nyt kuitenkin pidemmittä puheitta, tervetuloa lukemaan uutta blogiani! Paljon muutoksia ulkoasuun pitää vielä tehdä, mutta nyt tämä alkaa olla pikku hiljaa kunnossa. Minulle itselleni pitää vielä tehdä esittelysivu, ja ponien sivuille kunnolla tekstiä.

Koulu loppui vihdoinkin eilen! Todistukseen olen ihan tyytyväinen, keskiarvo on 8.53. Kahdeksasluokka odottaa siis syksyllä!

Kiitos 7B tytöt, ootte parhaita ♥ Anteeks tän kuvan laatu...

9 kommenttia:

  1. Ihana bannu ja hyvä nimi täl blogil!! :)

    VastaaPoista
  2. Ootko ollu kauan ns. ladyn kaa? :) mun lemppari on Masa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 12.6 tulee täyteen 2 vuotta. :) Okei, Masa onkin kiva!

      Poista
  3. Ootko ollu kuinka kauan Kiviharjun Ladyn kaa? Onko Rulle sun oma poni? mun lempparion Masa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasinkin ylempänä. Ja kyllä, Rulle on minun. :)

      Poista
  4. Kiva nimi tällä blogilla :) Aion Alkaa lukee tätä kyllä ;)

    VastaaPoista
  5. ihana blogi :) alan lukea tätä! :) ja mun lemppari kiviharjusta on Zepe <3<3 oot Ladyn kaa täydellinen pari<3<3 niiinku Rullen ::) meetkö millekkää leirille kiviharjuun tänä kesään mä meen :)) <3<3

    VastaaPoista